Väldigt redo...

Så var det ny dag och solen strålar från en klarblå himmel.
Klockan är bara 08.20, men jag har redan varit vaken lite mer än en timme för sambon väckte mig vid 07-tiden när han gick och la sig.
Jag känner mig redo för en promenad med Milou.
VÄLDIGT redo!
 
Så drömde jag att jag jobbade natt på dagis i drömmen.
Och att jag gick på mitt pass, somnar på en soffa och sen vet jag bara i nästa ögonblick att jag är hemma och det är morgon!
?
Och jag fattar inte hur det gått till, sen blir jag väckt av sambon och jag får panik...
Vad har hänt med barnen under natten????

Och jag har en så himla olustig känsla av att ingenting är uppklarat.
Fast det var ju ändå bara en dröm.
Det blir så konstigt när det blir så där tycker jag, att man känner ett obehag när ingenting ändå är sant.
Nåväl, det ska väl solen och motionen få mig att glömma nu hoppas jag, nu är kläderna nog uppvärmda på elementet och vi drar ut.
 
Vi ska gå X-antal kilometer nu, sen ska jag hem och iväg och fixa ett ärende och sen sy.
Och sen fira morsan.
Vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0