Vrakspillra...

Ja, och inte var det bättre idag.
Vi lägger till "ingen röst" till förkylningen också.
Så nu har jag på listan:
Värk i kroppen, snor upp i hjärnan, nyser, hosta och så har det satt sig på stämbanden också!
Jag känner på mig att det kommer bli en toppendag.
Men jag går plikttroget och jobbar ändå och andas inte på någon.
 
I veckan kunde man ju läsa att Camilla Läckberg och Martin Melin ska skiljas.
Orsak:
Dom har blivit mer som vänner.
 
Jag blir lika misstänksam varje gång jag läser ett sådant uttalande och tänker:
Men det är väl DIT man ska när den värsta passionen har lagt sig, bli vän och hitta en balans med sin partner/man/kvinna????
Eller har jag fel?

Självklart tror jag att anledningen är någon helt annan och dom ligger säkert i luven på varandra och bråkar så det står härliga till, och att kärleken tagit slut av någon annan orsak.
Men det låter ju bättre officiellt med att "vi har blivit mer som vänner", vi har ju å andra sidan inte med det att göra.
Men det är så töntig orsak.
Fast OM nu deras uttalande stämmer, då tycker jag att dom är dumma i huvudet som skiljer sig!

Tack för ordet, nu ska den här VRAKSPILLRAN piffa och dra till jobbet.
Vi ses imorgon...
OM jag lever då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0