Den väldigt omogna Madde...

Uppe och nacken värker...
Jepp, så fick jag det sagt, same-same!
 
Ute i världen (dvs världen utanför min soffa) har Eva Bofride skrivit en bra krönika i GT idag.
 
Vidare så har ju Jimmie Åkesson har blivit TÅRTAD på en boksignering...
 
 
Den väldigt omogna Madde kände:
Bra gjort av den som gjorde det!
Jag skulle också vilja "tårta" Jimmie.
 
Fast ganska förnedrande ändå, sitta där i godan ro och vara trevlig mot folk och så "SMOCK" så har man fått en tårta i fejset.
Dock var det rätt person att få en tårta i ansiktet, jag kan inte hjälpa att jag tycker det.
 
SNÖ (!!!!!!!!) längst uppe i norr.
Såg bilder på nyheterna på folk som åker skidor i backar och jag är glad att jag bor långt nere i landet.
Usch, fy och tvi för snö.
Jag längtar INTE.
 
Vad händer idag då?
Jo, jag ska jobba!
Först p-möte och sen vidare till Chifen och imorgon:
Hem till symaskinen.
 
Nu känner jag mig sådär taggad igen och redo att sätta tänderna i nästa projekt så fort den svarta fleecekoftan är klar.
Jag ska be till gud att den gräddvita fleecen dyker upp tills på fredag så jag kan sy DEN på fredag och söndag.
Jag tror dock inte att jag har sådan tur, men jag hoppas.
 
Gick in på mailen nu...
Inte ett skvatt från Stoff & Stil.
Det ser alltså MÖRKT ut.
 
Nog om det nu, dags att göra sig iordning och cykla iväg och träffa dom andra arbetskamraterna.
Ha en bra dag alla glada, det ska jag ha för inte ens nacken kan dra ner mig nu när baby locken "funkar" igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0