Det handlar inte om det jag gjort...

Vaknade och känner att jag ligger GRYMT efter med morgonen.
Jag sov nämligen till 09, men så går det när man är uppe och nattsuddar och ser på film.
 
Har dock inte bara hunnit med frukost utan också hushållsfix på en timme och nu måste jag fortsätta.
Dagen blev inte alls som jag har tänkt mig här av olika orsaker som blev bestämt igår.
Hade jag då kommit upp vid sju - halv åtta, då hade läget varit ett helt annat, nu är det inte det.
 
Hade varit roligt att kunna berätta vad jag ska göra idag...
Men det kan jag inte heller.
Det är hemligt.
 
Nåväl, dags att sätta fart och FORTSÄTTA med hemmet och sen hunden och sen...
Jag återkommer i eftermiddag med en rapport som INTE HANDLAR om det jag gjort idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0