Det ser tipptopp ut!

Hemma från jobbet och har NU landat i soffan, det har gått i ett sen jag kom hem från jobbet!

Vi har haft ett litet familjeråd först på morgonkvisten för det känns som om förändringens vindar är på gång och jag känner att jag måste vara lite förberedd.
Jag hatar nämligen att stå med skägget i den berömda brevlådan och hellre förekomma än förekommas.

Vad som är på gång kan jag inte skriva om just nu, men det lär komma om några månader.
Dock måste familjen vara invigda...
Och det har dom blivit idag.
 
TRÖTT är jag också MEN...
Jag har kört på ändå och fått energi längs vägen av mina små syprojekt.
Jag har fått fason på symaskinen och skurit till ett kornblått fleecetyg och nu syr jag!
 
Och det ser TIPPTOPP UT, och nu ska jag tillbaka till maskinen, vi ses senare med lite resultat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0