Gräddvit luvjacka i fleece till barn...

Idag har jag sytt....
 
 
... en luvjacka med strutluva till barn i storlek 74.

Jag tog tyget efter den första, förstörda fleecekoftan jag sydde när jag köpt mina nya symaskiner.
Och så här blev resultatet...
 
 
 
 
 
Jag valde att göra den enkel som typ fleecekoftorna på insidan och sen bara kanta den helt enkelt med svart/vit prickig snedslå på valda delar.

Jag tycker själv att den blev SÖT, men så gör jag ju bara sån´t jag själv gillar så det är ju kanske inte så konstigt. 
 
Jag återkommer om en liten stund med ytterligare ett inlägg, måste bara springa ner i källaren och sätta igång torktumlaren.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0