Jag vill bara göra ett statement också..

God morgon!

Varit vaken i en timme ca (lite mer) och ligger i startgroparna för hundpromenad men väntar till nio tror jag.
Alltså solen skiner men det är en såg "låg" sol så här dags på morgonen, så jag väntar tills den står lite högre på den idag blåa himlen.
Tycker att det blir lite mindre SKUMT då.
 
Såg ju sista avsnittet på "Bron" igår.
Nu förstår jag varför folk klagade på Fejan i söndags.
Minst fyra som jag såg var förbannade på slutet varav en hade skrivit något i stil med "Jävla Bron".
Ja, jag kan bara hålla med, jävla Bron.
Eller kanske man borde skriva:
Jävla manusförfattare!
 
Vad var det där för stil att plocka bort en av nyckelpersonerna i serien.
Hur KUL blir det om det blir en fortsättning...?
Mutter, mutter...
Ja, jag ska inte gå in djupare på VAD som hänt och VEM det gäller ifall någon av er läsare inte hunnit se sista avsnittet ännu, jag ville bara göra ett statement att jag OCKSÅ tycker:
Skit-o-pannkaka!
(Jaja, jag vet att det är en serie, men jag tycker den är bra för att vara svensk/dansk kriminalserie, det är ju så mycket, mycket dåliga såna annars...)
 
Jag har bara sovit sex timmar inatt, men jag är faktiskt pigg ändå faktiskt.
Jag somnade direkt efter "Bron" och vaknade 07.30, ja, vi får väl se HUR pigg jag är lite senare, men jag har mer energi idag än jag hade igår.

Ja, och nu står solen lite högre, kläderna är uppvärmda, vi ses lite senare och DÅ har jag tonat håret själv har hemma och sen varit och klippt mig.
Tjat, tjat, men sooooooom jag har längtat efter den här klippningen.
Jag har ju inte klippt mig sen april/maj.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0