Kan jag locka ut sonen ur hans mancave...?

Nu börjar väl hjärtfrekvensen gå ner efter gårdagens chockartade...
Information.
Det har varit ett tufft dygn ska ni veta.
Och så räddade en arbetskompis som ORKADE kolla fakta som jag skrev förut, hela helgen.
Det blir nya tag "i frågan" på måndag och nu har vi precis klämt in fredagstacosen, sonen har stängt in sig på rummet och spelar X-box och sambon har stuckit och jobbat.
Hello lovely fridaynight!
 
Kunde inte låta bli och hämnas lite på grannen idag också, detta la jag upp på Fejan...
 
 
Och så la jag upp texten:
"Så vart det ÄNTLIGEN adventspyntat i grannens fönster (hihihi) Kramkram - känner sig lite hämdlysten".
Ja, hon ska inte tro hon ska komma undan!
 
Jag har ritat av och skurit ut en massa mönster för att rensa hjärnan, hushållsfix och så blev det en liten tur på stan där jag köpte fler färger av prickiga snedslåar samt kombinerad hundpromenad igenom stan.
Mer mönsterfix när jag kom hem och sen blev det eftermiddagsfika...
 
 
... ÄNNU MER mönsterfix, middagsfix och nu kaffe och blogg till Rapport!
Se där, det rimmade på slutet.
 
Jag hoppas jag kan locka ut sonen ur han MANCAVE och att han kan vara lite social med sin lilla mor, jag tror att jag behöver det ikväll.
Vilken dag.
Imorgon får vi se om vi kan ta och komma till Bläse!?
Förra året räddade vi ju en präst som kört av vägen och krockat med några tallar, kom en halvtimme innan allt stängde och iår hoppas jag att vi kommer ut och får NJUTA av Gotlands bästa julmarknad.
 
Det var min dag det.
Jag har gjort nytta och träffat trevligt folk dessutom, det blev en bra dag trots allt.
Bäst var dock att sonen kom hem igen.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0