Nä preciiiiis...

Uppe och jag behöver väl inte säga vad jag "har" idag ens...?
Nä preciiiiis, jag fick en dags respit från värken, nu är den tillbaka igen.
Även OM jag har ont senare idag kommer jag inte skriva om det jag lovar, står det dock ett "GAH" då vet ni hur läget ligger.
Jag är tacksam för gårdagen i alla fall!
 
Sov länge idag och vaknade 07.30.
Solen skiner och jag och Milou ska ge oss iväg i detta nu så vi får springa av oss lite helgmat och godis.
Milou har ju ätit extra mycket av den varan 
 
När jag kommer hem så står på agendan att ringa symaskinsaffären och fråga om overlocken.
Måste lösa detta NU annars skickar jag tillbaka maskinen så får dom lösa det.
Sy skall jag också göra, se om jag hinner med en fika med en vän också.
Nu ska vi dra ut, kan inte sitta här och häcka när det är så fint ute.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0