Sämsta uppvaknandet...

Sämsta uppvaknandet man kan tänka sig en helt vanlig LEDIG lördag:

1. Hunden har fått DIARRÈ någon gång under natten och ingen av oss har vaknat och man måste sanera/duscha hund, skura hall, matrum, LITE på matrumsmattan samt bädda ur hela sängen!
Tog enbart EN TIMME att fixa!!!!!!! 
 
2. Ingen GT i brevlådan och inse:
Fan, det är HELGDAG jö = ingen tidning i lådan!
Öken.
 
3. Tappa ut alla tändstickorna från en ny tändsticksask när man ÄNTLIGEN fått fixa kaffe och frukost och ska sätta sig ner och njuta med tända ljus.
Rena rama Rainman-moment förutom att jag inte räknade tändstickorna lika blixtsnabbt som Rainman räknade tandpetarna!

Jag kan knappt vänta med att upptäcka vad resten av dagen har att erbjuda typ, först gårdagen och nu detta!
 
Dock har jag spanat in att det kanske ska bli regn idag så jag ska inte bli långvarig här, bara se klart nyheterna och sen ger jag och hunden oss ut på "tur".
När jag kommer hem ska jag ta tag i NÄSTA beställda fleecekofta och hoppas på tur, måtte jag inte sabba den på sluttampen också.
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0