Slutade tidigt...

Hemma en timme tidigare än vanligt från jobbet för jag hade en timme tillgodo.
Och på hemvägen cyklade jag förbi Q8 och hämtade...
 
 
... min kantbandare!
Tjohoo, gud så fort det gick.
Har hon råd med den där tänker ni, eftersom jag nu klagat så mycket på att jag inte har några pengar.
 
Jo den här behöver jag inte betala förrens NÄSTA månad, och den var som jag skrev när jag hittade den på nätet:
Ett riktigt KAP.
Jag sparade 700:- eftersom det var kampanjpris, dessutom gratis frakt och så fick man betala hela summan två månader senare utan avgift.
Jag betalar direkt efter nästa lön, det blir min LYX nästa månad 
 
Vad händer idag då?
Jo, just nu vilar jag armar och nacke ett tag, sen ska jag gå på vernissage och sen hem och se OM jag kan hantverka lite.
Jag ska i alla fall göra det lilla sista på fleecekoftan jag sydde sist och testa kantbandaren lite...
Sen får vi se.
Nacken är lite mör efter jobbet igår.

Sonen kommer till boet igen och jag lääääängtar.
Vi hade det så mysigt förra veckan så jag hoppas på en lika mysig vecka till, eller....
Om det blir en "tonårsvecka", vi får väl se 
Återkommer, vi ses senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0