Turkos babyfleece jacka...

Så blev det då gjort tillslut...
 
 
Nu syns inga flugskitar, nu är det rent!!!
 
Och efter jag duschat alla blommor och ställt ut dom på balkongen, tagit hand om sopor och djursopor så satte jag igång att sy medans jag väntade på att ställa tillbaka allt i fönstrarna igen.
Jag sydde...
 
 
 
 
 
... babyfleecejacka nummer två i storlek 74.
 
Det blev en turkos i spillfleece med samma prickiga snedslå som på den förra.
Det ska inte vara den runda knappen som är på bilderna utan en PINGVIN-knapp istället, jag har bara nålat fast den där andra knappen.
Sen gjorde jag stroppen på luvtoppen lite större än den förra, tyckte det blev lite ballare faktiskt.

Ja, och nu ska jag se "Så mycket bättre" i vanlig ordning, vi ses imorgon innan jobbet.
P.s. Jag är helt död D.s.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0