Alltid något...

Uppe, men efter enbart 6 timmars sömn inatt, är jag tröttare än tröttast.
För att inte säga död.
 
Jag kunde såklart inte somna fastän jag hållit igång hela dagen med massor av projekt och sovit dåligt natten innan.
Tankarna började snurra.
Ja, idag ser jag väl ut och känner mig som 190 år PLUS 5 år på det.
Känns inte som jag kan kickstarta den här dagen överhuvudtaget idag, alls.
Inte en chans, finns inte ens på världskartan.
 
Försöker dock känna peppad av att vädret ska bli varmt och soligt imorgon, ja alltid något.
Jag ska ut på stranden, då kan jag ju använda min nya, ärtiga strandklänning...
Alltid något.

Har inte så mycket mer att komma med nu, vi ses imorgon igen.
Ha en bra dag, det ska jag i alla fall FÖRSÖKA att ha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0