Att man ska vara så beroende av en liten teknisk pryl...

Och den här dagen började inte bättre...
 
Jag försov mig 25 minuter!
Ingen fara för min del iofs men HUNDEN blir lidande eftersom det är "rastningstid".
 
Jag hade glömt min regnjacka i tvättmaskinen som jag hade tänkt ha idag...
För jag såg att det skulle regna idag.
Vilket det gör.
Så nu hänger det på badrummet, blöt.
 
Jag måste med andra ord väcka sambon och be om skjuts.
Jag blir såååååååååååå irriterad.
 
Tillråga på allt ser jag att sonens mobil, som legat på laddning hela natten inte laddat fullt, jag misstänker att batteriet håller på att ge upp.
Jag får väl slänga ner laddarkabeln och ladda på jobbet OM den skulle vara snabb att ladda ur.
Det är då själva --- att man ska vara så beroende av en liten teknisk pryl!?
 
Jag vaknar med andra ord till dom sämsta förutsättningar och känner att jag bara vill dra täcket över huvudet och inte existera.
Men...
Sådan lyx kan man inte unna sig, bara spotta i nävarna och fixa till sig och sen väcka sambon.
 
Ha en bra dag alla ni andra, må ni slippa trassel med det mesta och framförallt:
Må ni KVINNOR som läser detta, slippa PMS och ett arg-gråt-allt-går-fel-humör!
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0