Bara favoriter i repris...

Hittade INTE svarta sammetsband i rätt storlek...
Väldigt irriterande.
Jag har en affär kvar att kolla i och det får väl bli på måndag före ett möte som jag ska på.
Annars måste det beställas och då tar det ju tiiiiiid.
Inte bra, inte smidigt för sömmerskan.
 
Efter shoppingen som dessutom innefattade även inköp av diarrépiller till vovven som fortfarande är lös i magen, inte diarré men lös.
Orkar inte fixa och trixa med ris och fiskbullar mer, jag går på hundbästisens förslag om diarrépiller istället.
Hundarnas svar på "Imodium" typ.
 
Sen bar det av norrut, vi bestämde oss för Lickershamn, men när vi kom dit blåste det där.
Vindstilla i stan och på Brissund där vi gjorde ett kort stopp, men i Lickers där blåste det.
???
Och eftersom "gräsgroparna" är bortgrävda i Lickerhamn så går det ju inte att få vindskydd.
Då stod valet mellan Ire och Brissund, det blev tillbaka till VINDSTILLA Brissund igen...
 
 
Det blev första parkett ut mot en lika underbar utsikt som dom andra dagarna.
Jag, sambon, Kossan och "E"...
 
 
... körde samma favorit-i-repris vad gäller sol, bad, snack, läsning och lite vila.
En mycket trevlig dag med trevligt och avkopplande sällskap.
Väl hemma (ganska sent ändå) blev det hämtmat och sonen som varit hemma hela dagen drog iväg efter maten till kompisar och där är han nu.

Jag sydde en stund.
 
Nu sitter vi sitter med varsin dator i knät jag och sambon och inget speciellt på tv.
Väntar på morgondagen så man kan få stiga upp till ännu en perfekt dag.
Älskar perfekta dagar.
Over and out för idag, det händer ju för fan inte så mycket när dagarna är strand och sol.
Men jag klagar inte...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0