Det brinner...

 
 
Det brinner i min nacke nu.
BRINNER.
Gud så ont jag har, så ont så det är bäst att jag är för mig själv ikväll.
Jag ska lägga mig i sovrummet och se på tv tror jag, dom andra ska se på fotboll.
 
Jag och Milou gick en promenad på nästan 2 timmar idag, det blev ett möte på sluttampen med hundkompisar så det blev en massa bus, lek och även några försök till "påsättning" av en york på Milou.
Jepp...
Men min smarta hund gillade INTE dom tilltagen utan vände snabbt huvudet mot yorken och nästan började boxas.
DET är mattes hund det 
 
När jag kom hem var det bara att kasta sig i duschen och dra på hjärt- & lungrädding.
Eller jag fick sitta och titta på mestadels för dockorna var för hårda för mig att trycka på och tempot var stenhårt...
Inget för en nacke on fire kan jag bara säga, men jag tittade och noterade, jag har ju varit på det förut så det var en sittande och mental uppfräschning.
 
På hemvägen letade jag vidare efter gullig snedslå att kanta barnkoftan med...
FINNS INTE i den här stan.
 
Jag får låta den vila tills jag varit i Stockholm och kolla där.
Kanske Ohlssons, Mattsons band eller kanske Panduro blir "jackpott", jag blir så trött på att det aldrig finns något SNYGGT eller GULLIGT på den här kobben när man behöver det!
 
Sen har jag i princip bara kommit hem och lagat mat och satt mig i soffan.
Och nu brinner jag snart upp.
Det har blivit etter värre av att bara sätta sig och inte göra något.

Och nu ska jag göra något ännu roligare:
Betala räkningar.
Humöret kommer bli på topp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0