Har suttit och lekt...

Jag har suttit och lekt i bildprogram och försökt få till bra bilder till en kommande tavla, jag är ännu inte nöjd.
Men det blir lite som en drog också när man väl börjar, det blir svårt att sluta OCH...
Så är det ju kul.
 
Det har dock inte varit ett skit på tv så det har inte gjort något att jag suttit framför datorn, jag har varit kreativ istället.
 
Har smygstartat ett projekt som ska bli ett prov till en kommande beställning.
Det är på samma tema som fleecekoftan fast en smidigare modell utan luva, det blir väl mer en fleece-omlottröja kanske.
Jag ska sy upp en till mig själv i det rosa fleecetyget som jag inte kan använda till något annat mer än skräpprojekt för att se hur den blir.
Det blir projektet för morgondagen samt lite måleri, ja, jag startar om Milou-tavlan som blev "fel i kanten".
 
TROR jag i alla fall, kan bli ändring vad gäller sömnaden, kan vara lite för jobbigt för nacken och den behöver jag spara på, men måleri blir det åtminstone.
Och ryggträning och hundpromenad.
Nu ska jag se "Breaking news" med Filip & Fredrik, det enda roliga att se på tv ikväll.
Vi ses imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0