Hunden hade nog ramlat och slagit sig hårt i huvudet...

God morgon!
Jag hoppas att det funkar bättre här på morgonen med bloggen...
För igår åkte all text ihop fastän jag försökte separera meningarna.
Så om ni undrar varför vissa meningar "åkte ihop" eller satt ihop i mina två sista inlägg, så är JAG i alla fall oskyldig.
Sådant blir jobbigt att läsa om det blir för kompakt, så jag försöker vara duktig på att ha mycket mellanrum så att det blir lätt att läsa och mycket luft mellan texten.Men som sagt, mycket åkte bara ihop och det spelade ingen roll att jag försökte få isär det.
Bättre lycka NU hoppas jag!

Igår trodde jag Milou hade ramlat och slagit sig...

(Och NU vill inte bilderna sammarbeta heller, ja, ni får stå ut...)

Milou lämnade i alla fall sin plats i soffan som hon ALLTID ligger på.Plötsligt ville hon bara ligga i...

... sin egen bädd.
Har hon typ legat där 4- MAX- 5 ggr under sin 2½- åriga livstid eller?
Ja, inte är det många gånger.
Hon ligger alltid i "sitt" soffhörn på sin filt.

Men där låg hon igår, flyttade inte upp i soffan igen.

När jag sen skulle sy...

... jag med bädden så kunde hon ligga på den i "serveringsrummet" och ligga skönt medans jag jobbade.Annars ligger hon på mattan, jag har liksom aldrig tagit med bädden ut för hon ligger ju aldrig på den.Men igår...Då dög den uppenbarligen 
På kvällen var dock allt som vanligt igen, då låg hon antingen i soffhörnet eller på husse.
IDAG...

... firar jag och sambon 9 år tillsammans!Och jag ska iväg och jobba, men "Hipp hipp hipp hurra" för oss idag.
Vi ses alla imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0