Internet dött. ..

 
God morgon!
 
Just nu bloggar jag från sambons mobil för våran internetuppkoppling ligger nere. 
I'm not happy... som ni säkert förstår.
 
Igår gjorde jag ärenden och hantverkade hela dagen.
Idag vaknade jag av att hunden hade diarré, härligt uppvaknande idag med andra ord. 
 
Så fick man ju även en försmak av hösten igår, fy fasen va kallt det var. 
Jag höll på att dö av frostskador innan jag kom hem från jobbet. 
Idag skiner solen igen och värmen är väl på väg tillbaka. 
Jag ska sy och sola, beställningarna ligger på hög så jag kör hårt. 
 
Nu orkar jag inte skriva mer på den här lilla manicken, vi ses senare och förhoppningsvis funkar vårat internet då!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är tydligen lite oro i atmosfären, för igår strejkade digitaltv:n ett tag och sonens modem la av ungefär vid samma tid, men efter ca ½ timme funkade allt igen.

Hoppas att du snart har uppkoppling igen.
Kram, Ingrid

2013-09-03 @ 11:39:35
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0