Internetet ligger nere IGEN...

Just nu bloggar jag via sambons mobil IGEN...
Internet ligger nere IGEN!
 
Det blev en riktig långpromenad på 2 timmar och 20 minuter, GUD så härligt det var.
Och idag träffade vi många hundkompisar så det blev mycket bus och lek, Milou var helt slut när vi kom hem.

Sen satte jag mig och vilade i solen på balkongen med kaffe och macka.

Så fick jag ett ryck att jag skulle göra min egen snedslå till barnkoftan som bara hänger där i arbetsrummet.
Ja, för i affärerna finns det ju inte som jag skrev igår, men jag vart inte nöjd med det jag gjorde själv ens.
Det slutade med att jag gick till tygaffären och beställde tre nya färger:
Svart/vit prickig, cerise/vit prickig, lila/vit prickig.
Så SÅ fick det bli!

Och i affären hittade jag även ett urgulligt pälstyg á la dalmatimer-fuskpäls.
Jag såg framför mig ett "tacky" projekt, barnjacka i just dalmatiner-fuskpäls.
Vet inte MEN...
Det känns väldigt lockande.
 
Framemot middagsdags så var jag bortbjuden till Lilla Sunshine och hennes mor på middag!
Det blev fisksoppa och surdegsbröd och till efterrätt fick jag ostkaka, grädde och sylt!
Lyxmiddag på en torsdag.
Det var supermysigt och jättetrevligt.

Och nu måste jag lägga av för vi måste koppla ur hans mobil!
Jag HOPPAS vi ses imorgon innan jobbet igen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0