Jag är så förbannad så jag tror jag smäller AV!!!!

Det här har VERKLIGEN INTE varit en bra dag.
 
Nä, det har det verkligen inte, om det började i moll så åkte det ända ner i... ja... väldigt långt ner i mörkret efter första inlägget här på förmiddagen.
MENS dök upp som ett brev på posten MEN....
HADE INTE JAG DET NYSS??????

Jag skrev sms till sambon, jo, det tyckte han nog också att jag haft.
Ingen av oss kom dock ihåg när.
Närtid är det i alla fall och dom där inköpen av allt snask i måndags, ja, det var alltså mens på "G", trots att jag bara skämtade lite här.
 
Alla ärenden fixades och sen satte jag igång och sy, men ALLT med plagget kändes bara fel, precis allt.
Tygkvaliteten kändes för tunn, tråden gick av i tid och otid och jag svor så en sjörövare hade rodnat.

Och när jag sen fick ett sms från x-kroken att sonen hade vunnit i 100 meter på Gutavallen och kommit tvåa i...? kommer inte ihåg vilken gren och jag blir
1. Arg för jag inte visste om att det var tävlingar och missat sonens bragder.
2. Mobilen börjar flimmra på displayen.

Jag kan inte svara x-kroken för mobilen låser sig helt.
?
Jag stänger av mobilen och sätter den på laddning.
 
Samma flimmer uppstår när jag satt på den och flimmret växer.
Och VÄXER...
Och mobilen bara tas över av flimmer och så har den helt plötsligt kilat vidare till mobilhimlen!
 
MEN VAD I????????

Och om jag svor så en sjörövare hade rodnat innan, jag då svor jag så fult när min mobil DOG att ja...
Själva djävulen hade fått krulliga horn av det språket.

Vad göra?
Ja, jag fick ta sonens gamla avlagda och ladda upp och så fick sambon stoppa in SIM-kort och fixa när han kom hem.
 
Sonens mobil är SKIT och sonen har ju fått sambons 1½ år "gamla" smartphone precis så jaaaa...
Det var inte mycket att välja på.
Köpa en ny eller skaffa en med svindyra abonnemang finns inte på världskartan för min del, det kommer jag helt enkelt inte ha råd med framöver.
 
Jag kan knappt lägga dom 145 kr/mån jag lägger nu, då kan jag inte lägga 200-249-299 osv som erbjuds i flådiga annonser ihop med mobilerna.
Inte heller har jag råd att bara köpa en mobil så...
Det får bli sonens mobil med en SKITKAMERA, ja, jag som är så beroende av min fantastiska kamera.
Den här har typ 2.1 mpix och det är ju så dåligt så man kan lika gärna låtsas om att man inte har någon kamera.
JAG DÖR!!!!!!
 
Herregud, jag är så förbannad så jag tror jag smäller AV!!!!!!!
 
Ja, de är som det är och jag hatar den här dagen.
Mens, PMS, skittyg, skittråd och mobildöd.
Skjut mig tack.
Nu ska jag gå och lägga mig, jag vill bara gå vidare och...
Jävla skitdag, förlåt mig men JÄV...
God natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0