Jag bor inte i Falkenberg...

Så var jag tillbaka och idag blir det inga strandbilder (skönt, då slipper ni må dåligt över vackra vyer igen ), jag behövde göra ärenden efter mötet och när jag kom hem var det ingen idé.

Eller...

Jag ville inte heller.
Jag ville hellre hem och sy, ockupera hjärnan med annat för det behövdes.
Jag ville slippa tänka.
 
Det finns inte ord för vad jag känner idag och det jag känner är inte bra.
Fortsättning följer i ett annat liv.
Det kommer bli tuffa veckor framöver och jag kände till och med idag att jag hade svårt att äta.
Det var bara att tvinga i sig mat på kvällskvisten och försöka svälja ner varje tugga.
Ja, det är på den nivån är det.
 
Men, men, jag hoppas på någon form av bearbetning på onsdag så jag begraver mig i syrummet imorgon och sen så...
 
Ja, så jag har sytt klart TVÅ fleecekoftor för jag fick tag i svarta sammetsband.
Gick fort, det var ju så lite kvar på båda koftorna.
Så ringde jag Stoff & Stil IGEN om det turkosa fleecetyget och idag kom förklaringen, OM den nu var sann...?

Att tyget kommit på villovägar.
Jo, det hade hamnat fel med posten och landat i Falkenberg och bara blivit liggande där tills det upptäcktes att jag tydligen inte bodde i Falkenberg.
Nä, precis.
Där bodde jag ju då inte... nej!
Ja, men IDAG har det i alla fall anlänt, jättebra
, imorgon hämtar jag upp det.
 
Nu orkar jag inte skriva mer, jag är mentalt dränerad.
Jag måste sova, vi ses imorgon igen, då med friska hjärnceller och friskt humör.
 
FY FAN!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0