#Jagvillha.nu#

Overlock, babylock, kom ihåg att du åtminstone ska ha coversöm...
 
Min gud, det här kommer bli en djungel att hitta rätt overlock.
Jag har för-rekat lite på nätet och insett att jag vill ha en "BabyLock Evolution", men en sådan kostar drygt 20 000:-.
 
Hm...
Det är O-lockens Rolls Royce.
#Jagvillha.nu#
 
Men om jag nu köper en riktigt bra maskin i övrigt, kanske jag kan spara/sy-ihop till en "BLE" så småningom?
Suck, skulle aldrig googlat maskiner och priser, det blev såååååå begärligt efter det jag inte har råd med.
 
Nåväl, ännu jobbigare lär det nog bli att åka upp och bestämma sig och sen INTE få ta med hem.
Jag med min nacke kan ju inte släpa hem ett skvatt.
Jag får skicka köpombud snarast gissar jag, för jag vet inte om jag lyckas vänta så värst länge när jag väl bestämt mig.
 
Ja, och nu ska jag krypa till kojs, vi ses imorgon innan båtfärden OM jag hinner och orkar.
Annars lånar jag nog Klokbokens dator på kvällskvisten.
Sov gott alla glada.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0