Klarblå himmel och oro i magen...

Vaknar och känner känslan av oro i magen...
Men det kommer nog gå bra.
 
Jag brukar inte bli nervös ofta, men idag är jag det.
Jag vill inte göra fel eller säga fel.
Jag är rätt bra på att "inte göra fel eller säga fel", jag är bra i "talande form" men...
Ibland står mycket på spel och det känns i magen idag.
Håll tummarna.
 
Vaknar till en morgon med ÄNNU en klarblå himmel.
Jag ska försöka få lift ut till stranden vid 14-tiden.
Kan vara sista dagen med värme, måste ta vara på den då och det kan jag säkert behöva efter "det som känns i magen".
 
Pust.
 
Ja, nu på morgonkvisten drar jakten vidare efter svarta sammetsband.
Det är SÅ irriterade att nästan vara klar med två fleecekoftor och så fattas bara band.
Håll tummarna att det finns och att jag kan sy klart åtminstone en idag och den andra imorgon och då också sy en tredje.
Ni märker vad jag ska göra imorgon eller hur..?
OM det inte är klarblå himmel då förstås, men det ska ju bli kallt då.
(hoppas inte)
 
Ja, dags att sluta här, jag har saker att göra, vi ses ikväll.
Ha en bra dag, det ska jag försöka ha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0