Max 10 minuters undanplock...

Vaknar upp pigg och utvilad...
 
 
... efter ytterligare en natt med sex timmars sömn!
Vad är detta?
Dålig sömn har jag då aldrig haft, åldern som kommer med stormsteg eller?
 
Nåväl, vaknar till ÄNNU en dag med klarblå himmel, vindstilla och värme.
Ja, ni vet ju redan vart jag ska idag, inte många knop ska avverkas ändå så det gör inget om jag är eller ser trött ut.
Förmodligen blir det väl kanske en sista dag på stranden, allt annat efter detta blir en jävla bonus.
 
Det som är så himla skönt är faktiskt att jag har nästan INGET undanplock nu när sambon och sonen är bortresta.
Inte för att jag inte vill ha dom här, men det brukar ta ca 45-60 minuter varje morgon att röja efter oss alla och få ut djuren.
 
Idag kommer det nog knappt ta... tio minuter på sin höjd...?
Kanske bara fem till och med?
(Jag återkommer med exakt tidpunkt ikväll)
 
Ja, så jag kommer hinna så mycket mer av förmiddagen helt enkelt och nu ska jag "röja" efter mig själv, finns ju inget mer är lite frukostdisk och tvätt, och få ut djuren.
Sen sy.
Sen stranden.
Och sen sy igen.
 
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0