Petat lite här och petat lite där...

Den här dagen gick väl till historien som...
Lite splittrad.
Jag har småpysslat hela dagen fast ändå inte gjort något vettigt (som jag tycker då) skulle man kunna säga.
 
Jag har verkilgen tagit det lugnt med både nacke och rygg och tex letat band till barnfoftan i fleece som hängt ofärdig i arbetsrummet ett tag, gått hundpromenad medans det var upphåll i regnet, stått och målat ett litet förslag med färgpennor på en ny tavla (alltså jag har målat på papper som en test nu innan jag sätter den på pränt på målarduk), fortsatt på ett nytt projekt i tyg när jag upptäckte att tyget inte passade mönstret...
MED MERA, skulle jag vilja säga.
 
Jag har petat i det mesta lite här och där för att inte anstränga något i kroppen, ändå känns det som om jag gjort en hel del.
Men som sagt inte slutfört något.
 
Sambon fick jag prata med i 10 minuter sen gick han tillbaka till sina läxor, nu sitter jag och ser på en dålig vampyrfilm i väntan på Hollywoodfruarna.
Sonen är på fotboll.
Hunden är otrogen och ligger inne vid sambon.
 
Jaja, snart har jag väl Gunilla att hänga med på dumburken...
Alltid något.
Vi ses imorgon igen, kanske att jag har något kul att komma med då.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0