Bildbevis...

God morgon!
 
Stort misstag igår:
Jag köpte godis.
 
Vet inte vad som flög i mig, kanske var det mini-snaskande eftersom både mamma och sonen bjöd på några små bitar hit och dit under dagen...
Och det triggade igång sötsuget å det jobbigaste.
Jag köpte godis och idag:
Huvudvärk och kroppsvärk.
 
Nej, det här går inte, jag måste försöka hålla mig till glass och bakverk när man fikar eller är bortbjuden.
Sambon sa:
Du är så känslig.
Ja, jag MÄRKER verkligen hur känslig jag är när man inte äter så ofta, då mår jag verkligen inte bra.
Förra gången hade jag ju inte ätit godis på lite över tre veckor och jag blev ju lika "dålig" dagen efter som jag känner mig idag.

Jag hatar verkligen huvudvärk och kanske man skulle försöka ta tag i det här igen...
Låta bli godiset.
Om nu inte Statoil har lösviktsgodis längre så det blir så himla lättillgängligt:
HUR SVÅRT KAN DET VARA? 
 
Igår var det verkligen onödigt att springa till Shell och köpa Brio, klockan var sent och idag sitter jag här med skallvärk.
Jag ska försöka.
 
Mina ben...
 
 
... börjar bli sönderrivna.
Bildbevis på endast en liten del av min kropp.
 
1 fästing på hund = svår klåda.
Över hela kroppen.
Alltså detta är inte heller kul, jag har gummistövlar i trädgården och går inte i gräs när jag är ute och går med hunden nu för det KRYLLAR av fästingar i fuktigt gräs nu.
Usch.
 
Så har jag SNOTT en sak.
Jag har snott "Bo bra"-tidningen som kom med GT och tänker inte lämna ner den förrens jag läst den ordentligt.
Jag vet att eftersom vi delar tidning så får morsan dåra om inte hon också får läsa den "på morgonen" när hon går upp (typ förmiddagen).
Men nu får hon vänta, det var så himla mycket hus att glutta och drömma om...
Jag som är nybliven arbetslös utan inkomst och allt.
 
Nu ska jag iväg och jobba lite, träffa Chifen, vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0