bp-visit...

Vilken dag.
Vilken sommardag.
 
Gissa vad jag har gjort idag...?
 
 
BP-VISIT = Bikini på - virkning i solen i trädgården.
Inte illa, gud så glassigt en lazy påskdag som denna.
 
Jag har fått virka i etapper och vila emellan, nacken är inte så medgörlig just nu.
Dock blir den bättre, och det märker jag för att det onda håller inte i sig när jag vilar lite mellan varven.
Eller när jag tex slutade ikväll, då la det onda av efter en 15-20 minuter och sen har det varit bra fastän jag hade ont som tusan när jag la av dom där 15 minutrarna innan.
Och så går det ju trögt och det är jävligt frustrerade, jag blir lack när jag inte bara kan köra på utan MÅSTE vila från och till...
Dock, bättre att sjalen går lite framåt om än sakta än inte alls och att värken lägger sig nästan direkt!
Alltid något.
Ja, det var min dag det.
Färg har jag fått på kroppen, avslappnad har jag blivit och bilder från påskafton får det bli imorgon för nu ska jag sova.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0