....brillor på...

God morgon!
 
Många nyheter att höra och se på idag men den som fastnade trots krig och andra hemskheter var:
"Allt fler hundar dödas av vildsvin".
Just därför hoppas jag att alla vilda grisar eller vildsvin skjuts av på den här ön som råkar ha rymt eller blivit hemligt inplanterade.
Tack för vildsvins-ordet igen.
 
Sovit som en stock och inatt har något hänt som typ nästan aldrig händer...
Jag somnade med både tv och BRILLOR PÅ.
När jag vaknade strax efter 06 så blev jag väldigt paff, tv´n visade en dokumentär och jag hade ont i sidorna på huvudet av glasögonen där skalmarna tryckt.
Jag har ännu inte kollat hur brillorna ser ut, jag hoppas verkligen inte att dom blivit sneda och förstörda av att ha varit på en hel natt...
Jag hoppas jag legat mycket på rygg.
 
Nu ska jag plocka undan lite tvätt och sen ut och gå, vi ses lite senare, ha en bra dag i solen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0