Det blev såklart fel...

Känner mig något mildare till sinnes idag, men lugnet är bedrägligt, värken ligger och lurar som ett litet monster i bakgrunden...
Jag får bara försöka härda ut den här helgen helt enkelt och hoppas att det lättar till i veckan.
Jävla "The week".
 
Tror ni inte det blev FEL igår när jag lämnat in aktivitetsrapporten till AF igår ändå?
(obs, detta är det enda lilla jag ska gnälla om nu...)
 
Jag fick ett litet sms från AF efter jag skickat in rapporten där det stod (på ett ungefär):
"Hej, vi har nu tagit emot din aktivitetsrapport från MARS."
Mars?
Fan, jag har ju skrivit från den 17 mars när jag skrev in mig fram till den 11 april.
S-U-C-K.
Jaja, då har jag ju i alla fall ett ÄRENDE på måndag när jag ändå ska till AF och "drop-inna".
Topp.
Och så får jag väl skriva om det där jag skrev from 1/4 - 11/4 nästa månad, då lärde jag mig det.
 
Lite intressant information från imorse 06.45 när jag hämtade tidningen i brevlådan:
Jag behövde inte ta på mig ett par strumpor och sen hoppa i dom obligatoriska gummistövlarna...
Nope, jag kunde gå ut BARFOTA i ett par FLIP FLOPS och ändå inte frysa om fötterna!!!!!
Jag säger bara en sak gott folk: 
Plötsligt händer det!
Jag känner att sommaren kommer emot oss med stormsteg.
 
Fundering angående promenad:
Ska jag gå eller ska jag inte?

Jag VET att det triggar igång värken å det grövsta OM jag går nu.
Men samtidigt:
Solen skiner, det är en strålande morgon, helt vindstilla jo...
Vi måste ut och rör på oss.
Vi ses lite senare, med eller utan värk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0