Dom jobbar inte fort direkt...

 
 
Fick tag i a-kassan tillslut idag och beskedet blev:
"Jomen dom har nog börjat titta på det idag!"
 
Okej... vad bra.
När får jag besked då?

"Ja, det tar nog inte så lång tid nu när dom börjat titta på det."
Okej... men har du NÅGON TIDSUPPFATTNING om NÄR jag får mina pengar då?
"Nej, men det går nog fort nu..."
Jaha, då får man bita på knogarna och hoppas på det bästa.
Any day now, any day...
 
Annars då...?
Jo, jag har varit flitig och haft systuga, sytt klart en klänning och hann börja på nummer två...
 
 
Så jag varvade sytid inne med sy- och lästid ute...
 
 
Sytt och solat, precis det jag skulle ha gjort i helgen, nu blev det idag istället!
Passade även på att fota lite blommor i trädgården...
 
 
 
Och ska vi då hoppa till det där med "kanske pollenallergi"...
 
Det blev värre av att jag var ute idag och näsan rann och ögonen var grusigare än grusigast.
Dessutom när jag pratade med Lilla Sunshines mamma så berättar hon att hon fick en pollenallergi-chock för en hel del år sedan när det också var ett "svårt pollen år".
Sen har hon inte haft jättebesvär men känt av det ibland.

Okej...
Detta är kanske inte helt taget ur luften från min sida då, mysko.
Jaja, fortsättning följer, jag får väl se vad som händer.
Detta var min dag, imorgon blir det Chifen, sol och Klokboken på dagsschemat.
Vi ses då, sov gott alla glada.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0