Jättetrött...

God morgon.
Vaknade sent idag, 08.21, och jag är helt slut!
Det blev en lång dag igår och även om jag la mig vid 23.30 så hade jag ju varit uppe i ottan och vi hade kört på en HEL DAG, man blir trött helt enkelt.
 
Det blev Tofta södra igår och ni har ju redan sett lite bilder som jag har lagt upp.
Vi satte oss vid kiosken och hade både trädäck och sandgrop, helt jävla underbart var det.
Idolen hade termometer med sig och i havet var det 10 (inte LIKA underbara) grader och vid trädäcket i solen:
33 grader!
 
Nej, jag skojar inte, det var stekhett.
Jag satt barfota i linne och tajta, mycket ovänliga, icke uppkavlingsbara jeans.
Varmt.
Jättevarmt.
Fick ta brassestolen och flytta mig från trädäcket till gropen där det fläktade lite mer.
 
Vi var kvar till 15.30 ca, och sen åkte vi hem.
Lite vila, piff...
 
 
... jag valde Jackie O/Jackie Kennedy stilen som påskaftons outfit.
 
Och sen blev det påskaftonsbuffé i svensk/grekisk-style...
 
 
Det var i vanlig ordning jättegott, jag blev jättemätt och vi hade jättetrevligt.
 
När vi sen gick hem  så kände man att det var varmt ute.
NÄSTAN lite ljummet.
Tyst stad och lite sommarfeeling.
Bra dag och kväll igår med andra ord, jag hade nästan kunnat sova lite till idag känns det som.
 
Sambon och dom andra golfgalningarna i släkten åkte ut och golfa redan vid 07-tiden.
Kan dom ju roa sig med, idag är det jag, virkning och en solstol som gäller för min del!
Vi ses lite senare, då kanske lite mer bilder från igår dyker upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0