Många pussar i påsk...

God morgon...
Då var man tillbaka i soffan för kafferond nummer två!
 
Jag har varit vaken sen halv sju och har hunnit med en hel del:
Liten promenad med hunden, frukost, kaffe, läsa tidningen och så iväg och handla ingredienser till utflyktslunchen idag!
CHECK!!!!
 
Och vilket väder, va, man kan ju bli religiös för mindre.
Varmt, vindstilla, snart mysigt häng med delar av släkten, dra mig baklänges vilken påskafton detta kommer bli, cheesus.
Jag kan avslöja att när jag gick ut imorse och hämtade tidningen så kunde jag gå ut i bara sovtröja, trosor och flip flop´s.
SJUKT VARMT så tidigt på morgonen på vår framsida. jag frös inte ens om mina bara ben.
 
Nu står balkongdörren på vid gavel, jag ska snart sätta mig där och virka lite.
 
 
 
 
Fick några fina bilder på Milou innan vi gick in nyss, fast det är ju iofs inte svårt att få en ful bild på henne.
 
Och nu vill jag bara säga:
Många PUSSAR I PÅSK till er alla, kan vara så att det läggs upp några bilder från utflykten idag via Instagram...
Men förmodligen firar ni med era nära och kära, låt då bli mobilen och kolla på bilderna imorgon istället!!!
Glad påsk alla glada... och alla sura också 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0