Skitbrun...

Och efter dagens "övningar" kan jag bara meddela...
 
 
... ja, jäklar vilken SOMMARDAG det varit idag och jag är faktiskt väldigt brun.
Trots faktor 30.
Men jag är skitbrun
 
I trädgården var det stekhett och rejält svettigt, men...
Nu ska det ju bli kallare igen så man ska inte klaga!
 
Mer då, vad har hänt mer idag?
Jo om jag ska rabbla så blev det ju lite jobb med Chifen då, sen gjorde jag klart en klänning när jag kom hem, solade och läste min Knausgård ute i bersån, påbörjade en ny klänning, sydde en mössa, gick till en kompis och lämnade nyckel och en mössa (och en mössa lämnade jag även på väg till henne) sen hem igen och så kom Klokboken.
Det var min dag den och som vanligt...
Det sa bara SWISCH!
Och den har varit både härlig och omväxlande.

Återkommer imorgon, nu måste jag stupa i säng, jag är dödstrött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0