En lång och skön kväll...?

En lång och skön kväll framför tv´n...?
Jo, jag tackar jag, jag tror nog jag somnade straxt efter klockan 22.
Somnade ifrån sista kissen med hunden, två lampor måste ha varit på, tandborstning (jättebra när man ätit en massa snask) och ingen nackmedicin.

Tv´n var dock avstängd, där har jag något vagt minne av att jag stängde av och dessutom tog av mig brillorna.
Ja, det var min hemmakväll med godis och tv.
Snark.
Positivt i det hela var i alla fall att jag inte åt så mycket godis, alltid något!
 
Fördelen var även att jag kom upp jättetidigt och har hunnit med allt hemmafix och frukost så nu skall jag ägna lite tid åt den där lampan igen.
Sen, ja gissa?
Det är ju smällhett ute kände jag nyss trots att jag bara gick ut med kaninen, det blir ingen överraskning att vi ska till playan såklart.
Dags att sätta fart, vi ses!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0