En viktig uppgift...

Det har redan snöat på Kebnekaise igår...
RYS!
Tur man bor där man bor, jag låg på stranden, dom hade snö, fy så obehagligt.
Det är nästan värre än spindel- & hajskräck det!
 
Jag har EN viktig uppgift att ta tag i här innan sol och bad:
Tona håret!
 
Mamma må ha haft problem att hinna med och tvätta sitt hår under sommarens hektiska umgänges och nöjesliv, personligen har jag inte hunnit tona i min lilla bena som var som en liten stig i hårbotten!
Nu är benan ingen liten stig längre, den har växt till en MOTORVÄG.
Inte snyggt.

När jag ser den där benan som bara växt och växt, nu ser jag ut som en gammal avdankad skurkärring...
Hur nu en sån kärring ser ut men...
Ja, nä, snyggt är det inte, opiffigt värre.
Och så hatar jag att piffa med såna här saker dessutom, inte undra på att det växt från liten stig till motorväg.
 
Ikväll är jag bortbjuden på middag, trevligt värre.
Dags och sätta fart så jag hinner merd ALLT här idag:
Tona, röja, solaåbada samt gå på middag, HJÄLP så stressigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0