Hund säljes till högstbjudande...

God morgon!
 
Eller SÅ GOD vet jag inte om den är...?
 
Vaknar inatt igen av att hunden snurrar runt i sängen, karar på mig, flämtar och så håller det på.
Tittar på klockan på nattduksbordet, den står och blinkar, åska och elavbrott?
(fick det bekräftat nyss av kussen, dom hade haft både åska och regn, det måste jag ha sovit igenom iaf)
Tittar på mobilen: 03.30.
Toppen.
Då hade hon varit ute bara 2½ timme tidigare, kissade och bajsade.
 
Men här var vi nu, favorit i repris från härom natten, snurra, kara, flämta.
Jag övervägde faktiskt att ringa hem sambon från jobbet och be honom komma att ta ut henne... JA, PÅ RIKTIGT!
Men det var bara att masa sig upp, vilket jag gjorde, hon kissade sen bums i säng och Milou somnade som en stock.
Det gjorde inte jag.
 
3-årig hund SÄLJES TILL HÖGSTBJUDANDE, hon är söt som socker och JÄTTEGULLIG, mycket barnvänlig, älskvärd och pussvänlig, äter bra (foderleverantör ingår), går bra i koppel numera, lätt att bära och göra ren vid nedsmutsning, åker fint och säkert i öppen cykelkorg ( cykelkorg ingår), besiktad och klar inför höstsäsongen, ja....
 
 
... bara WIN-WIN till den MYCKET morgonpigga hundälskaren!
 
När jag vaknade imorse så var det sol vid 07.30, sen blev det molnigt och sen lite sol igen och nu molnigt.
Vågar man hoppas på sol idag trots allt?
Näe, jag tror faktiskt inte det.
 
SKÖNT är det i alla fall ute igen, behagligare temperatur tycker jag det känns som och inte lika kvavt och huvudvärks-frambringande som igår.
Det känns till och med luftigt inne, tack gode gud för det!
Kanske man till och med ska ta en tur på medeltidsmarknaden OM det inte blir sol eller börjar ösregna.

Helt klart är i alla fall att jag ska sy lite.
Jag ska sy en ny modell av tröja men behöver sy en prototyp först för att veta vilken storlek jag ska ha.
Jag får se vad jag kan gräva fram i arbetsrummet.
Vi ses senare så får vi se vad jag åstakommit eller om det blir playan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vem vet, då kanske vi ses på marknaden, för idag ska jag åka till stan.
Kram, Ingrid

Svar: Jag har grottat in mig i syrummet idag, det bidde ingen marknad tyvärr Ingrid.Hoppas du hade trevligt! :D Kram Madde
Madde

2014-08-06 @ 10:58:07
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0