Inga som springer och dräller...

God morgon!
 
Handen gör fortfarande ont, kanske för att jag känner efter också, men det går nog över.
Helst snart.
 
Igår försökte jag gå in och kolla vad det fanns för jobb tillgängliga, det gick inte att komma in på AF´s sida.
Jag fick lite LÄTT panik och tänkte:
Åh nej...
Hoppas inte detta fortsätter så jag måste gå in på AF personligen och visa mig där, träffa "dom där som jobbar där"!
Rys-rys-trippelrys.
Idag gick det finfint, tack gode gud för det, dagen är räddad.
Hundpromenad skall det bli nu men idag tar vi Hällarna så hunden kan få springa fritt och jag kan få vila handen.
Det var ett tag sedan vi var där, för att inte säga jättelänge sedan, men det var så mycket folk där ett tag att jag bara inte pallade av-o-på med koppel, av-o-på, av-o-på.

Hällarna ska vara folkfritt, bara vi hundägare och igår mötte jag en hundkompis som jag brukar springa på där och han sa:
- NU är det fritt fram igen, inga som springer och dräller där förutom vi hundägare.
- Toppen, sa jag.
 
Ja, jag börjar med att söka jobb och sen ska vi ut.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0