Jag har tagit det lugnt i alla fall... fast på fel sätt kanske...

Sitter i soffan och ja...
Idag kom visst sommaren tillbaka!
 
Vi hade 25 i bersån och 20 i trädgården och jag och mamma satt ute och solade.
SMART vad gäller mig med halsont och huvudvärk?
Nej, förmodligen inte, men jag intalade mig att det inte var så farligt just då.
Nu har jag har fått lite mer ont i halsen och huvudet, men det var skönt.
Och värmen och solen ute... ja... nä... det gick inte att hålla sig inne.
 
Så nu är jag tillbaka på noll, det var ju aningens bättre på morgonkvisten, men jag ska gå och lägga mig tidigt och ta det lugnt imorgon.
Jag har ju tagit det lugnt idag i alla fall (fast på fel sätt kanske).
 
Det var min tråkiga, men sköna dag det.
Nu ska jag gå in i sovrummet och krypa ner i sängen och se på nyheterna medans grabbarna ska se på fotboll.
Och jag får väl avsluta med det viktigaste av allt:
Både morsan och jag fick färg, Tant Läderväska 1 & 2! 
 

 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Visst har det varit en fin dag!
Hoppas att du mår bättre i morgon. Förkylningar är inte trevligt alls.
Krya på dig!
Kram, Ingrid

Svar: Hej Ingrid!Njae, jag mår inte bättre idag, men jag tar det lugnt och gör bara LITE, kan inte bara ligga som en padda... Om jag inte har väldigt hög feber ;) Det funkar att vara igång med lite alvedon! Kram Madde
Madde

2014-08-24 @ 21:59:41
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0