Kimono klar!

Så vart kimonon klar...
 
 
Detta trots nackvärk och en "skada" i handleden.

Jag är nöjd med slutresultatet, den blir snygg i höst med jeans och en topp som jag redan skrev igår.
Denna kommer jag göra flera av i andra tyger, jag bara ääääälskar kimonos!
Skada i handleden...?
Ja, det är inte så dramatiskt som det låter, men jag råkade slå till en blodåder i handleden i dörrkarmen till toan igår när jag skulle släcka ljuset på toan.
Det var ingen verkligen ingen hård smäll, men tillräcklig för att slå hål (eller nå´t liknande) på en åder i handleden som gjorde att ådern sprack och började läcka ut i handleden och upp över hela tumryggen och i handflatan.

Det gjorde skitont och stack i handen, nästan lite domnande känsla också när det hände, sen somnade jag och glömde bort hela rasket, tills idag när jag skulle gå till Chifen och har hunden i koppel.
Fick nästan direkt ont i hand och handled och tittar...
JÄVLAR vilket blåmärke!

Ja, det hade spridit sig rejält och ont gör det, alltså har inte handen och handleden fungerat optimalt idag.
Så lägger vi som sagt nacken på den, som dessuton är på samma arm...
ont både uppe och nere med andra ord.

Så jag behöver lite tröst, jag ska sticka iväg till affären och köpa lite godis.
Vi ses antingen senare eller imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0