Skrotar...

Hej alla glada söndagsfirare!
 
Idag har jag inte legat på stranden men jag har spenderat min dag ute ändå, det blev en långpromenad med min lilla kompis...
 
 
... yvar hällmark o stain...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en promenad via Galgberget till Kohlens och tillbaka längs havet, med en hel del stopp längs vägen.
Vi var ute från 11 till 15 och sen björnbärsplockning i trädgården på det, både jag och hunden är helt slut!
Men det har varit en sån där härlig dag för själen igen, inte mycket har hänt, vi mötte nästan inget folk, några men inte många, UNDER HELA VÅR PROMENAD förrens vi kom till murens början vid strandpromenaden, det har varit så där magiskt härligt.
Vi har helt enkelt haft en skrota-runt-promenad!
 
Jag älskar att vara hundägare, bara så ni vet!
(nåja, jag älskar NÄSTAN jämt att vara hundägare, kanske inte när kattbajs är inblandat)
 
Återigen, jag är så extremt nedvarvad så jag måste ta och varva upp igen tror jag.
Vad har hänt, Fröken 100-järn-i-elden har blivit Frk-skrota-runt, but not for long, imorgon sätter jag fart igen.
Vi ses då, nu ska jag skrota vidare framför dumburken.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0