Tack till Per på tv...

Igår kändes det som hösten kom efter lunch.
Idag känns det som hösten blev kvar.
 
Förra året var det sommar väääääldigt länge, det blev stranddagar långt in i september.
Men...
Jag ger inte upp, jag skall ha MINST två dagar på Fårö med sol och bad innan allt är över för iår.
Året kommer bli så himla långt till nästa sommar om sommaren blir för kort och hösten kommer för tidigt.
 
Okej, det är inte jättekallt, våran termometer visar 19 grader men med vind och moln känns det kallare.
Bara solen visar sig så....
 
Meterologen på tv/Rapport gav snabb lindring i alla fall:
"Värmen ÄR INTE ÖVER, det kan bli uppemot 25 grader framöver också, inga 30 grader men som sagt uppemot 25..."
Jag älskar honom, det är bara lite ostadigt just nu, DET ÄR INTE ÖVER, tack till Per på tv för den trevliga nyheten!
(Visste väl det)
 
Nu ska jag och Milou ut och gå, vi ska ta en tur till Chifen, vi ses senare så får vi se vad jag hittat på idag!
P.s. Tant Läderväska är såååå glad D.s.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så härligt! Då litar jag på dig och Per och ser fram mot fortsättningen av augusti med tillförsikt!
Kram, Ingrid

Svar: Ja, vi får hålla tummarna! Om hösten kommer för tidigt så kommer ju höst och vinter bli så lång, tänk vad fort vintern 2013/2014 gick bara för att vi hade det varmt och soligt långt in i oktober! Kram :D
Madde

2014-08-19 @ 16:21:02
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0