Hate it even more...

Inte direkt att jag kom upp i ottan idag...
Nej, jag sitter fortfarande i morgonrock och jäser.
Två och en halv timme har jag suttit här och frukostat och läst tidningen.
 
Ute är det tö.
Hatar snö, men om något så hatar jag TÖ ännu mer.
Alltså det är ju det här med att om man nu bor så här långt söderut så vet man att snön blir oftast inte långvarig, och då kan det lika så gott inte snöa alls.
 
Nu är det blött och sörjigt på bara en natt och morgon...
Hate it.
Och regn dessutom.
Hate it even more!
 
Nog från gnällrutan, jag och voven skall ut och trampa ändå, 

Vad händer sen?
Jisses, jag vet inte vad jag har lust med men det måste nog bli lite systuga idag i alla fall.
En present skall sys, jag måste botanisera bland mina spilltyger och se vad som finns.
Jag har ju inte kommit någonstans pga kylan i arbetsrummet och NU...
Har jag inget att skylla på längre, värmefläkt finnes.
Ja... så det så.
 
Nä, upp och hoppa, nu drar jag och så hoppas vi på lite sömnad sen då!?
(ZzzZZzzZzzZzzZZzzZzZzzz)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0