Jag klurar vidare...

Sitter och ser ett av mina favo-program:
Historieätarna!
De är väl myspys, bildande och småputtrigt så det räcker och blir över?

Förra avsnittet när det handlade om Vasatiden...
 

... och då satt jag själv framför dumburken och gapskrattade helt ohejdat.
Det var så himla roligt så det var inte klokt, gå in och se om ni missat det och få er ett gott skratt.
 
Så har jag suttit här och känt lite panik ändå vad gäller kläderna, VORE det inte roligt med något nysytt ändå????

Jag har klurat på att sy en långklänning som består av...
 
 
 ... två längder som sys ihop på mitten och så TJOFF på med ett skärp så är den "i princip" klar, den skall ju fållas nertill och vid ärmarna också.
Det tar ju inte SÅ lång tid.
 
Eller en sådan här...
 
 
... enkel modell i något fint tyg.

Fan, jag skulle ju inte stressa till det...

Vi får se vad jag känner imorgon, OM jag hinner.
Nej, det gör jag inte, men vi får väl se.
 
Jag klurar vidare, jag skall lägga mig jättetidigt så jag kommer ut och går jättetidigt, gör dom sista kolorna jättetidigt så ja... vi får väl se som sagt!

(Hjälp vad jag klurar)

Sov gott alla trötta, vi ses imorgon igen och VAD det nu månde bliva med ny klänning eller inte ny klänning.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0