Sålt smöret,,,

Då var jag tillbaka i soffan och det är INTE mycket att se på tv men vad gör det mig...
Jag skall ju se "Borgias" och virka!
 
Min dag har blivit precis som jag hade planerat imorse och jag känner att jag ligger "i fas" med allt.
Jätteskönt.
Dessutom behövde jag inte laga någon mat till middag för det fanns kvar sedan gårdagen så det var bara att sätta sonen på att skala några potatisar medans jag gjorde sallad, värma på grytan et voilá...
Så var det klart!
 
Sen var det mindre en mindre härlig promenad idag, vi kom ut klockan 12 och medans vi gick mörknade himlen snabbt och det blåste rätt friskt.
Jag hade tänkt att vi skulle gå till Snäck via berget med vinden i ryggen och Kärleksstigen skyddat mot vinden tillbaka.
Fast när vi kommer i höjd med sjukhuset börjar det regna, sedan spöregna.
Jag och Milou gick ner och gick längs havet I MOTVIND och vind och regn piskade mot ansiktet så det kändes som nålar.

När vi kom hem var hunden skitig och blöt...
 
 
 ... och sanering behövdes.
 
I vanlig ordning har hon ju "Jag har sålt smöret och tappat pengarna!" - looken när man fotar henne.
Jag vet då ingen hund som kan se så där bedrövad ut som Milou.

Så tillsist måste jag bara visa en av mina favoritoutfits från nya Burdatidningen...
 
 
 
 
 
 
 Mhm, I like that blouse och byxorna till!
Enkel blus som funkar både till vardags och fest (i rätt tyg då förstås) också dom där byxorna till...
I annat tyg för min del då.
Eller KANSKE i glittrigt paljettyg ändå...?
 
Nu skall jag sätta igång och virka, vi ses imorgon igen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0