Sleepy Hollow på Kärleksstigen...

God morgon!
 
Här vaknar man upp tidigt och kunde hoppfullt se på hur himlen faktiskt var blå och solen stiger.
OJ vad det gör mycket.
Tillskillnad från igår när jag gick till Snäck och tillbaka...

 
... i blåst och rejält mörker. 

Ja, jag fick faktiskt upp lusten att ut och trava tillslut och långt blev det också och inte en jävel i farten.
ALLA sprang på stan kan jag meddela när jag både passerade Öster på väg ut och gick innerstan på vägen hem.
Ut och gå var inte prio för folk igår, julklappar var nog ordet för dagen, desto bättre för mig och vovven.
 
Bilden ovan är från tillbakavägen på Kärleksstigen och där var det som en mörk allé från ett land i någon saga där en ond drottning tagit över och förtrollat det.
Tänk vilken skuillnad det kan vara...
Bara för någon månad sedan var det mer en fortrollad sagoskog med en GOD drottning i olika färger men nu...
Rena rama Sleepy Hollow! 
 
 
På seneftermiddagen gick jag på kalas hos "Lilla J".
Landade i min egen soffa runt 20.30 efter liten promenad och fix här hemma.
Men kände:
Fan vad jag är trött.
 
Det blev pyjamasen på och sedan på med lite "Borgias" på datorn och helt plötsligt var jag inte trött längre.
Jag lyckades i alla fall plöja igenom tre Borgias-avsnitt och ett "Suits" innan jag somnade vid 00-tiden.
Tänk att en gammal korrupt påve kan vara så himla intressant...?
Ja, tänk!
 
No more hängande i soffan, nu skall jag ut medans solen står högt.
Tjing!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0