Alla hjärtans dag...

Så var det alla hjärtans dag idag...
 
 
... men det får jag och gubben fira på varsitt håll eftersom jag är på jobbet!
 
Igår fick jag en present av sambon, min favoritparfym "Happy" och där hade han tänkt till och kollat i badrumsskåpet tydligen och sett att min nuvarande flaska nästan är slut.

Tyvärr var jag inte beredd på att vi skulle ge varandra presenter så jag hade inte köpt något till honom.
Vi har liksom inte gett varandra presenter mer än kanske lite godis dom senaste åren så ja, jag har inte köpt ett smack.
Får väl fundera på det tills jag kommer hem imorgon.
 
Ja, detta inlägg skrev jag igår torsdag, men ni får det IDAG för det är förprogrammerat och det kommer lite roliga serier som portionerats ut under resten av kvällen även dom förprogrammerade.
Vi ses imorgon igen med lite ROLIGA (för en gångsskull) nyheter och systugenytt!

Hoppas ni har en underbar "Alla Hjärtans dag" idag, ta väl hand om varandra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0