Det gick åt pipsvängen...

Mitt screentryck-projekt gick åt pipsvängen.
Jepp, jag motstod inte impulsen att gå ut och försöka lägga scablonen en gång till och lägga på ny färg...
Det gick inget vidare kan jag meddela.
Jag fick en inte exakt ovanpå på ett av ställena på tyget så det blev bara jättefult.
 
Så ja, det åkte rakt i tygpapperskorgen samt att jag lärde mig en sak av detta:
Tyget måste vara mycket tjockare för att det ska bli ett mycket bättre resultat!
 
Så blev det mer virkning, handel, mat, telefonsamtal samt...
 
 
... glass med saltlakritsströssel.
 
Och in vanlig ordning kan jag meddela att magen har pajat ur.
Jag borde väl låtit bli, men nu gjorde jag inte det.
Dags att sova, jag är astrött och imorgon väntar jobbet igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0