Han ser väldigt sliten ut...

God morgon.
Fast så särskilt "god" är inte morgonen faktiskt här för jag jag har sträckt mig i vänster (den onda) arm!
Hellvitte säger jag bara.
 
Alarmet på mobilen ringer, jag sträcker mig efter det utan att snurra på kroppen och drar ut mina nerver i nacken så dom går igång på ALLA CYLINDRAR...
Det är inte min vecka den saken är klar!
Inte alls.
Detta kommer ju bli jättebra, jag ska ta mig med ryggsäck tvärsöver hela stan, toppen...
 
Seriöst, jag blir grinfärdig!
 
I mitt horoskop stid det idag att läsa:
"Jobbet löper smärtfritt idag, det är lätt att kommunicera med andra.
Gör lite snyggt på ditt rum..."
Alltid något.
 
Så till sambon...
Igår tyckte jag lite synd om honom faktiskt, han går in där han får sina skoluppgifter och ser:
1. Han har missat en uppgift som skulle vara klar och inlämnad via datorn på söndagen.
2. Han hade missat YTTERLIGARE en uppgift som han hade tre timmar på sig att få in under måndagen.
 
Jag säger bara så här:
Hej framförhållning!
Jag var glad att jag inte var honom när han bryggde en kanna kaffe klockan 20.30, jag tror inte han somnade före... hm...
"Väldigt sent", med tanke på mängden kaffe.
Han kom upp nyss, han ser vääääääääldigt sliten ut...
Stackar´n.
 
Nu ska jag in i duschen, vi ses imorgon efter jobbet igen!
Ha en bra dag alla glada.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0