Härskarteknik & snigelpost...

God morgon.
 
Vaknar efter ännu en nästan sömnlös natt.
Somnade jättesent igår, GRÄT nästan hela kvällen igår och förbannade sambon som var ute och jobbade för jag ville verkligen inte sitta här själv.
Skrev ett långt inlägg här men tog sedan bort det, kändes fel att ens skriva om sina känslor utan att ens nämna något om någon.
 
Jag insåg igår att vissa människor ändrar sig aldrig och att härskateknik är bland det värsta man kan bli utsatt för.
Jag insåg att det är dags att sluta tro på förändring för gott.
 
Jag ringde Klokboken och grät så jag trodde ögonen skulle ploppa ur skallen och fortsatte långt efter samtalet med henne, gick inte att stoppa.
Idag hoppas jag att det kommer regna hela dagen så att jag med gott samvete kan stanna inne för jag ser inte klok ut.
Har påsar under ögonen som hänger ner till knäna.
 
Annars så väntar jag ju på tyger från Stoff & Stil så jag kan sätta igång och jobba lite med beställningar här.
Men paketet verkar gå med SNIGELPOST...
 
 
... och när jag var inne och kollade kollinumret för att se vart paketet befinner sig så verkar det vara i Segeltorp och beräknas anlända den 10/2.
 
DET hoppas jag verkligen inte, då har det gått över en vecka och det är alldeles för lång leveranstid tycker jag.
Kan väl för fasen inte ta över en vecka att skicka ett paket från Malmö till Gotland, det är ju nästan som om man bott i "Ameerikatt" och paketet skulle över Atlanten...
I detta fallet blir det Östersjö-atlanten typ.
 
Nu ska jag hoppa i duschen här, vi ses lite senare.
Förhoppningvis mår jag lite bättre och förhoppningsvis har jag en vän eller två på besök ikväll och ser Melodifestivalen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0